Սովորողներ՝ 6-7-րդ դասարաններ
Նպատակը՝
- Տրամաբանական մտածողության զարգացում
- Հետազոտական և որոնողական աշխատանքների կատարման հմտությունների զարգացում
- Հետաքրքրություն առաջացնել առաջին հայացքից դժվարին թվացող խնդիրների նկատմամբ
- Բազմաթիվ լուծման եղանակներից գտնել առավել օպտիմալ լուծումը
- Ոչ ստանդարտ խնդիրների լուծման կարողությունների ձևավորում
- Սովորողների կողմից նոր ու հետաքրքրաշարժ խնդիրների կազմում ու լուծում
- Մեծացնել հետաքրքրությունը, սերն ու մոտիվացիան մաթեմատիկայի նկատմամաբ
- Տրամաբանական, լեզվական մտածողություն
- Զարգացնել մտքի արագությունը, հնարամիտ մտածողությունը
- Դիտարկելու, կռահելու, եզրակացություններ անելու կարողություններ
- Խնդրի լուծումն առանց անհայտի և ստանդարտ բանաձևերի ներմուծման գաղափարի
Թեմաներ՝
- Գործնական մաթեմատիկա, բանավոր հաշվարկներ
- Kahoot, Quizizz և այլ հարթակների կիրառում
- Ֆլեշմոբյան խնդիրների քննարկում և կազմում
- Խաղ թվերի հետ
- Օրինաչափություններ
- Հաջորդականություններ
- Լաբիրինթ
- Գլուխկոտրուկներ
- Կառուցողական խնդիրներ
- Խնդիրներ լուցկու փայտիկներով
- Վիկտորինաների կազմում, լուծում
- Մոգական քառակուսիներ
- Մաթեմատիկական խաչբառեր
- Կենգուրուի խնդիրների քննարկում
- Օլիմպիադայի խնդիրների քննարկում
Ուսումնական միջավայրը՝
- Ուսումնական կաբինետ՝ սովորողի ու դասավանդողի անհատական նոութբուքերով կամ հեռախոս,
- Համացանցում ուսուցման միջավայրը` մաթեմատիկական կայքեր, դասավանդողի, սովորողների բլոգներ, կրթահամալիրի, գրադարանի կայք։
- Ուսումնական նյութերի, ծրագրերի փաթեթներ:
Արդյունքը՝
- Սովորղները փորձում են լուծել առաջադրված խնդիրները, տեղադրում են Մաթեմատիկա առանց բանաձևերի բաժնում՝ առաջադրանքների փաթեթի տեսքով:
- Աշխատանքը համարվում է ստուգված, եթե խնդիրների մեծ մասը լուծված, բլոգում ներկայացված է: